Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zaterdag 7 januari 2012

Update (3)

Ik merk dat ik onregelmatig schrijf. Daar moet ik wat aan doen. Gelukkig is Wie is de Mol? weer begonnen, dus ga ik daar over schrijven. Verder hou ik mij aan mijn lijstje: elke week laat ik weten wat ik voor school heb gedaan en wat ik nog moet doen. Ook zal ik nog elke week iets creatiefs plaatsen: een foto, limerick, iets over muziek of een citaat. En dan nog wat over mijn dagelijkse leven.
Kortom: elke week op vaste dagen een vast onderwerp. Dat belooft wat!

Maandag: Wie is de Mol?
Woensdag: iets creatiefs
Vrijdag: Things to do
Weekend: het dagelijkse leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten