Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 4 januari 2012

(2) Things to do: Woensdag

De vakantie is bijna voorbij en dat betekent dat ik nu toch echt wel aan school moet gaan werken. De eerste week was heel gezellig, de hele tijd was ik bij mijn lieve vriendinnetje of was zij hier. Heerlijk gegeten en leuke dingen gedaan, en soms gewoon lekker niksen. Hartstikke leuk, maar school roept nu toch een beetje om mijn aandacht. Vandaar dat ik, net als in oktober weer een to do list heb gemaakt.

+ Stage
- verslagen uitwerken
- handleiding doornemen, inkorten en uitprinten
- plattegronden uitprinten
+ Vakdidactiek 2B
- verslag bijwerken
- reflectie schrijven op de presentatie
+ Wiskunde en Cultuur 2-2
- verslag bijwerken (eventueel)
- Hoofdstuk 2 af en beginnen aan Hoofdstuk 3
- presentatie doornemen en voorbereiden
- werkstuk doornemen en voorbereiden
+ SLC
- handleiding doornemen
- presentatie uitwerken
+ Keuzevak "Er was eens..."
- verslag bijwerken
+ Adolescentie Psychologie
- samenvatting doorlezen
+ Analytische Meetkunde 2
- Hoofdstuk 2 afmaken
- Aantekeningen overnemen

Tot morgen, dan zal ik vertellen wat ik allemaal al heb gedaan! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten