Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 20 januari 2012

Things to do: week 9

De lessen zijn voorbij, de toetsweek staat voor de deur. Op nummer een staat het leren van mijn toetsen, waarbij ik van eentje nog de belangrijkste formules op wil schrijven. Verder moet ik nog mijn verslag van Vakdidactiek en Wiskunde & Cultuur afmaken en moet ik een presentatie voorbereiden. Iets minder hoog op de planning, maar niet minder belangrijk: de verslagen van stage bijwerken en inleveren.
Dan een beetje rust, gevolgd door acht lesweken die ik ronduit kwalitatief uitermate teleurstellend wil noemen. Van anderhalve naar drie dagen les, tot laat op school zitten en mijn stagedag omruilen. Niet alleen meer op school zitten, maar dus ook meer leren, meer bijhouden, meer maken en minder tijd met mijn meiske kunnen doorbrengen. 
Stom.


+ Stage
- verslagen uitwerken (projectweek)
+ Vakdidactiek 2B
- verslag bijwerken en inleveren
+ Wiskunde en Cultuur 2-2
- verslag bijwerken en inleveren
- presentatie voorbereiden
+ Keuzevak "Er was eens..."
- verslag bijwerken en inleveren
+ Adolescentie Psychologie
- samenvatting doorlezen
+ Analytische Meetkunde 2
- Aantekeningen overnemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten