Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 16 januari 2012

Wie is de mol? (1)

Het is weer begonnen, het spel waar half Nederland voor aan de buis gekluisterd zit: Wie is de Mol, ook wel bekend onder de afkorting WIDM. Men kijkt en kijkt, op zoek naar de kleinste verborgen aanwijzingen die in het programma zouden zitten.
In het kort: Wie is de Mol is een spel waarin 10 bekende Nederlanders opdrachten uitvoeren om geld te verdienen. Een van hen is de Mol, de saboteur, die probeert zo min mogelijk geld in de pot te krijgen.
Ook ik ben bezig met met zoeken naar aanwijzingen. In de eerste aflevering, de eerste minuten, heb ik meestal een verdachte. Dit is dan over het algemeen gebaseerd op iets wat echt niks met het spel te maken heeft.  Zoals in 2005, met Yvon Jaspers. Ik weet nog wel het jaar daarna, ik zei al in de eerste aflevering dat Milouska Meules de Mol was, omdat zij het jeugdjournaal op Nederland3 presenteerde, terwijl het jaar ervoor, met Yvon Jaspers, die op Nederland3 het Klokhuis deed. Vergezocht? Ja, dat wel, maar ik had het in de eerste seconden van dat seizoen wel meteen goed! 
Dit jaar is mijn beginverdachte Liesbeth Staats, omdat zij het Jeugdjournaal en EenVandaag presenteerde. Verder vind ik de dames Hadewych en Marit verdacht, maar ik hou mijn opties open!

2 opmerkingen:

  1. ja inderdaad Liesbeth en Hadewych zijn mijn verdachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet nog steeds een deel twee schrijven, maar ik heb het zo druk met school!

    BeantwoordenVerwijderen