Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 9 januari 2012

(2) Things to do: Maandag

Maandag. De vakantie is voorbij, morgen ga ik weer naar stage. Net genoeg uitgerust om er weer drie weken tegenaan te gaan. Daarna is er een hertoetsweek, en aangezien ik niet hoef te herkansen ben ik vrij, gevolgd door een toetsweek. Maar voordat het zover is, moet ik nog allerlei verslagen inleveren, handleidingen doorlezen, opdrachten maken en leren. Met dit schema ben ik al hard op weg!
Dit weekend heb ik wat minder gedaan, omdat ik vind dat je de vakantie niet vermoeid moet eindigen. Toch kan ik wat dingen van mijn lijst afstrepen!

Allereerst: stage. Het was aardig wat, maar nu loop ik weer bij, al moet ik nog wat typen over de projectweek. Vakdidactiek was juist minder dan ik had verwacht. Zoveel minder, dat ik op Facebook ging vragen of het wel klopte. De reflectie op de presentatie is ook bijna klaar, daarvan wacht ik op de beoordeling van een medestudente. Aan Wiskunde & Cultuur ben ik begonnen, maar heb ik niet afgemaakt. Dit komt later wel. Van SLC moet ik nog steeds de handleiding doornemen. Dit heeft niet zo veel haast, de uitwerking van de presentatie heb ik tenminste af. De samenvatting van Ado.Psych. heb ik al ontvangen, die moet ik alleen nog doorlezen. En dan het laatste vak: Ana. Meetkunde. Ook hier heb ik aan gewerkt, maar het nog niet afgerond.

Kortom: ik ben al een eind op weg, maar ik moet het nog wel afmaken!


+ Stage
- verslagen uitwerken (projectweek)
- handleiding doornemen, inkorten en uitprinten
- plattegronden uitprinten
+ Vakdidactiek 2B
- verslag bijwerken
- reflectie schrijven op de presentatie
+ Wiskunde en Cultuur 2-2
- verslag bijwerken (eventueel)
- Hoofdstuk 2 af en beginnen aan Hoofdstuk 3
- presentatie doornemen en voorbereiden
- werkstuk doornemen en voorbereiden
+ SLC
- handleiding doornemen
- presentatie uitwerken
+ Keuzevak "Er was eens..."
- verslag bijwerken
+ Adolescentie Psychologie
- samenvatting doorlezen
+ Analytische Meetkunde 2
- Hoofdstuk 2 afmaken
- Aantekeningen overnemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten