Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 2 januari 2012

Nieuwe Lay-out

Het zal u allen niet zijn ontgaan: ik heb een nieuwe lay-out! Mijn lieve meiske verandert elke twee maanden het uiterlijk van haar blogje, zo ook gisteren. Waar ik een beetje simpel en saai doe met het veranderen van wat kleurtjes, pakt zij groot uit. Met fotoshop heeft ze een prachtige header gemaakt. Echt schitterend! Ik werd er een beetje jaloers op. 
"Als je het leuk vind, mag je ook mijn lay-out veranderen," zei ik. Nou, dat vond ze leuk! In een paar zinnen zei ik wat ik ongeveer wilde en ze ging aan de slag. "Ik zag dat je een speelgoedblokken-lettertype had, zo wil ik dan mijn naam, met rechts nog wat losse blokjes." Ze ging aan het werk. "Wil je deze twee lettertypes om en om, welke kleuren wil je, wat voor blokken wil je rechts?" Het was even werken, maar zeer zeker de moeite waard. En zie hier het resultaat, hartstikke mooi toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten