Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 13 januari 2012

Things to: week 8

Aankomende week is de laatste "normale"week, voordat de toets- en de hertoetsweek beginnen. Binnen twee weken moet ik voor toetsen leren, verslagen bijwerken en een presentatie voorbereiden. Vandaar dat ik mijn lijstje heb bijgewerkt, zodat ik weet waar mijn prioriteiten liggen.


+ Stage
- verslagen uitwerken (projectweek)
+ Vakdidactiek 2B
- verslag bijwerken en inleveren
- reflectie schrijven op de presentatie
+ Wiskunde en Cultuur 2-2
- verslag bijwerken en inleveren
- Hoofdstukken maken
- presentatie voorbereiden
+ Keuzevak "Er was eens..."
- verslag bijwerken en inleveren
+ Adolescentie Psychologie
- samenvatting doorlezen
- PowerPoints leren
+ Analytische Meetkunde 2
- Hoofdstuk 2 afmaken
- Aantekeningen overnemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten