Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 5 juli 2013

Vakantie

Ik leg mijn pen neer. Nog één keer blader ik door de vragen, maar ik kan echt geen zinnig woord meer bedenken. Eigenlijk al een halfuur niet meer, maar een voldoende zou toch prettig zijn. Integratiefetisjisme? Nooit van gehoord! Ik lees nogmaals mijn antwoord. Het begon wel redelijk, maar zowel mijn gedachten als mijn brabbels dwalen af. 
Het is mooi geweest, vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten