Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zaterdag 12 januari 2013

Veters strikken

Wil je origineel zijn met je schoeisel, maar heb je geen geld voor opvallende schoenen? 
Varieer dan in je veters. Voor mij is het ideaal, omdat ik relatief brede voeten, maar smalle enkels heb en wil dat mijn voet stevig in de schoen staat, is het nauwelijks te doen om schoenen te kopen. Als ik eindelijk fatsoenlijke schoenen heb, moet ik er niet aan denken om nog een paar te vinden!
Vandaar dat ik verschillende veters heb. Een stuk goedkoper en makkelijker dan schoenen, en bovendien ook leuker. De veters kun je namelijk op vele manieren strikken!
Kijk bijvoorbeeld eens op DEZE site, daar haal ik ook mijn inspiratie vandaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten