Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 9 september 2011

Gefeliciteerd!

Vandaag is een goeie vriend van me, bijnaam Rennie, jarig. Dit vraagt om een feestelijke blog! Hij is 19 geworden, zijn 20e levensjaar is ingegaan. Laten we een liedje voor hem zingen!


 
*Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is hij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.

Hij leve lang hoera, hoera.

Hij leve lang hoera, hoera.
Hij leve lang hoera, hoera.
Hij leve lang hoera, hoera.
*


Rennie, van harte proficiKat met je verjaardag, heb een fijne dag (maar natuurlijk niet TE fijn, want dat kan pas als ik een keertje langskom =D) en geniet ervan! Ook gefelicikikker voor je moeder en je zusje en weetikveel wie ik allemaal moet felicimieren. Heb het gezellig, eet taart of cake of patat of spaghetti, als het maar geen aardappelpuree van "je weet wel welke knuppel ik bedoel" is. Have fun!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten