Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 4 september 2011

Voor jou, mijn meiske

Het is nu vrijdag, hoewel ik de blog pas zondag plaats. Ik zit nu bij het allerliefste meiske ter wereld: mijn meiske. Zij leest nu op haar telefoon de blog over de introductie. Een paar opmerkingen; dat ik een hoofdletter mis en zo. Ik denk dat ze deze blog leest als ik in de trein zit of als ik net thuis ben. Ze hoort me tikken en vraagt wat ik doe. Ik hou het lekker geheim en nu noemt ze me een  "gemeen mens". Of het met mijn blog te maken heeft, wanneer ze erachter kan komen.. Nieuwsgierig? Nee hoor, pure interesse. Nu probeert ze op het scherm te kijken, misschien is het ook niet zo lief van mij om haar laptop in te pikken..
Nou ja, weet je nog dat ik vroeg waar ik over moest schrijven, en dat jij zei: "schrijf over mij!"? Nou, dat doe ik dus nu! Ik wil je even laten weten dat ik je hartstikke lief vind en dat ik hartstikke trots op je ben en dat ik van je hou (heel, heel veel) en dat ik je lief vind, ook al is dat nu niet wederzijds omdat je niet weet wat ik aan het doen ben.

Jij bent mijn lieve meiske! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten